emmamichelle

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Jag har tråkigt.

Av Emma Persson - 26 februari 2010 14:21

jag har inget och göra idag. jag hade tönkt fråga johanna/achmed/bög/pedofil om hon vill eträffas men hon är sjuk. det är inte kuls ak jag säga dig. jo cupen igår vi kommtre i grupen så vi gick nt vidare "/  mn iaf. ska nog bara vara hemma och chilla diag. så alla kan underhålla tcuker jag ! :)

  krya johanna iaf, vi kommer ha det bäst iHolland som är om typ fyra veckor. 19-23 mars !!!! vi ska försöka sov i samma rum och ha hur kul som helst !  ni kanske undrar vad det är med holland?

 jo holland är ett land , skoja ;D men mitt fotbolls lag GLumslövs FF ( johanna spelar där med) ska till holland och ha träningsläger, och vi kanske ska möta ett holländsk lag eller ett svenskt. men vi ska ha det bäst iaf :)<3


 dom som bor ovanför mig spelar någon jalla jalla låt XD störigt.


men iaf har nt mer och säga nu, men pueewwss eemmaa  

 
 
johannaejdelind förfan;D

johannaejdelind förfan;D

26 februari 2010 19:22

awh älskling, men jag tkr vi ska va på söndag så får du kolla min match , och vi kanske kan vara imorgon med och sova HOS DIG till söndag (a) för jag är typ frisk redaan:D det var bara igår natt jag sov typ en halv timme på heal natten....... så är typ dödstrött :D meh , jag älskar dig mest baby , och tänk så vågar jag int sova brevid dig ?;$ puss mohammed.

http://johannaejdelind.blogg.se

 
johannaejdelind förfan;D

johannaejdelind förfan;D

26 februari 2010 19:23

jag trodde holland var en boll ;$

http://johannaejdelind.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Persson - 24 april 2010 22:46


   emma är sexig. puss!  

Av Emma Persson - 16 april 2010 22:18

hej mohammedsbloggläsare:D<333333333333333 emmauggla suger på att blogga,:D hon ägde på vår match idag , helt klart !:D och jag älskar min bög mest puuuss! ...

Av Emma Persson - 30 mars 2010 20:15


 påsklov ; onsdag : hanna träning torsdag : jocke 1månad! (L) fredag ; ? lördag? söndag ?   just nu är jag med jocke och vi färgar hans hårt blont :)   har inget och säga så hejdå ;) <333   puueewsss emma          ...

Av Emma Persson - 15 mars 2010 18:54

 Måndag idag då ja, kom precis hem från jockeälskling.<3  ska snart in på dass och duscha och kns ansiktsmask? :) göra mig ren och fin ;) spelade andra dm matchen igå och vann med 2 - 0  (yy´  så nu ser det tu såhär : Glumslöv -  Eket 4-...

Av Emma Persson - 12 mars 2010 08:10

 sitter i skolan nu med felicia ska snrt börja och ha so , jippie -.-  sen har vi hemkunskap och sen syslöjd, mat och engelska och sedan ska vi ha idrott.  sen slutar vi så kanske ajg ska sova med jockeälskling hemma hos pappa och sola :) ska bli...

Skapa flashcards