emmamichelle

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Emma Persson - 25 februari 2010 12:43

 jag har blivit jätte dålig på att blogga jag vet, men jag nt haft intresset bara "/

 men iaf är här nu :)ja har hänt mycket orkar nt rabbla upp allt.

 rätt så mycket har skitit sig.

slut med jocke :'( :'(

angelica borta?

johanna borta?

amelia tillbaka :)


ja alla kanske inte vsste det men jag tror på ödet. ödet vill mig något me ajg kan bara inte se vad de är. jag har flyttat med mamma till en lägenhet med bottenplan. vi bodde på tredje våningen innan. mest för min katt elsa och min hund gizmos skull. har ju en liten trädgård till dom. men första natten idag här i den nya:) jag har ett gult rum men tre gaderober.

 emils rum e blått och har hjärtan, kanske ska byta vi får se :)


 men iaf, sdka snart tillbaka till den gamla lägenheten och duscha och äta, sen packa har cup ikv i eslöv :)

lycak till kns? :)


ja, det var nog allt puuuwweess eeemmaa  


ny header oxå , fin ? :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards