emmamichelle

Alla inlägg under januari 2010

Av Emma Persson - 27 januari 2010 15:00

 sitter hos älsklingnu, åker till branås? typ utanför göteborg. sitter då hos älskling ja, och mimmi e här oxå   

 ska hem vid sex och packa och en data senåker vi i morgon vid sju tiden -.-

snöar som fan nu.. vill inte ha snöstorm då tar det bara längre tid och åka till göteborg. men iaf sak snart få mackor av älskli,g älskar dhan så och kommer sakna dig som fan § 

kommer nog ett ikv oxå, och kns ett i morgon innan vi sdticker..


puueewwss eemmmaaa,   


Av Emma Persson - 22 januari 2010 12:13

äntligen är det fredag, sitter i skolan har engelska kvar och idrott, jag har börjat träna ordentligt igen, var ju skadad innan i foten men nu är det bättre :)

 sen hem och följa med älskling som ska ta hål i öronen och sen jag som ska ta, jag är faktiskt nervös... jag kommer nog börja gråta så ont det krm göra ;$

 men är man en mes så är man ;)

 sen ska man nog hem och städa rummet och sedan ska jag till jockes mamma för hon ska klippa lugg på mig! jag är jättesugen på lugg och jag tror det kommer passa bra, men det får vi ju se:) kommer kanske inte en bild på luggen det beror på.. ;p

 ska snart äta, halv typ.  i morgon har jag och älsklingen två månader och vi ska in till lund och käka på typ en sådan wookresturang och sedan ska vi in på nova och shoppa! längtar fakstikt ;D


 ska äta nu, puueewws eemaa.<333

Av Emma Persson - 20 januari 2010 18:07

Jag kan inte fatta att du är min, bara min. kärlek vid första ögonkastet.  jag var så glad för att jag skulle få träffa dig.än idag kommer jag ihåg första gången jag såg dig, och det kommer jag aldrig glömma. första kyssen kanske inte var så jätte romantiskt när det handlade om en telefonladda, men för mig var den romantiskt. sedan den natten låg du och höll om mig. jag kände mig så trygg...

två dagar senare blev vi tillsammans, vi hade det bra till en,två veckor efter det. så gick det åt skogen och det tog slut. sedan en dag senare blev vi tillsammans igen.

tiden sen dess har gått så jävla snabbt. på lördag har vi två månader och alla andra vi känner har gjort slut. jag kan knappt tro det att vi fortfarande är tillsammans. vi har så jävla många minnen tillsammans:

- katen som snarkade.

- när vi myser.

- rapar och fjärtar.

-när din mamma kom in och störde oss när vi " myste" .

- stunderna med gråt och glädje.

- diggningarna.

- när pakethållaren gick sönder och vi skrattade i en halvtimme.

och en massa fler. när jag är i din närhet känner jag mig trygg, jag har en sak som ingen annan har. jag har en sak som ingen annan kan ta ifrån mig. jag har dig .  jag är alltid glad hos dig, jag känner att vi kan berätta allt för varandra och jag gör det och jag vet du gör det oxå. vi gråter, skrattar, och sover hos varandra. du är så närma mig så jag vet inte vad jag ska göra när det tar slut mellan oss. jag älskar dig så jävla mycket.

23/11 - 09 den dagen blev jag lycklig, den dagen vi blev tsm för andra gången, men den dagen var en ren turdag, jag deppade hela dagen och på kvällen kom det, - jag ångrar mig och jag saknar dig somfan, vill du ha mig tillbaka. - jag blev så jävla glad, jag fick min älskling tillbaka. jag är inte så jätte bra på detta men jag försökte .



Jag älskar dig Joakim Daniel Ek

 

Du är det bästa som har hänt mig.

 

Emma    Joakim 4 lajf.

 

  

Av Emma Persson - 19 januari 2010 22:27

Dagen : först då skola, var väll sådär, bara för min no lärare är bäst, han släppte oss 1,5 timme före vi egentligen skulle sluta. sen har jag matte prov i morgon oxå... hoppas verkligen det går bra ;O

nu ska jag kolla pradase hotel och sedan ska jag sova, jag mår sjukt dåligt i skolan mentalt och fyskist. måste äta mer oxå :O

 

nu ska jag kolla vidare, puuwwéess emma.

 

iloveu jocke.<3

 

 

hiss: 

 

  

 

1.  myskvällar.

 

tänk dig du sitter med din älskling framfrö tv med en mysig film, tända doftljus, godis och lite champang / läsk. Du / personen ligger i knäet och ni håller varandra i handen , hur mysigt är inte det?

 

2. vatten.

 

vatten är ju hur bra som helst för kroppen, alla mår bra av det. släcker törsten bra oxå.

 

3. sova.

 

sova är en av dom bästa sakerna som finns. du bara ligger i sängen och sover, bara sover. du behöver inte bry dig om vad som händer runt om dig när du sover. du blir utvilad och kommer inte bli trött under dagen.

 

 

 

Diss:

 

  

 

1. kallt.

 

det suger att det är kallt, man måste klä sig jätte varmt och ha en massa kläder på sig. tar bara onögit med tvätt och onödigt med tid.

 

2. gå upp tidigt.

 

dagar vill bara inte gå upp tidigt, man vill bara ligga och dra sig hela dagen.

 

3. skolan.

 

det är så j*vla tråkigt att gå i skolan på hen, det tar så mkt fritid av en oxå.

Av Emma Persson - 19 januari 2010 11:15

  sitter i skolan ska "jobba "men jag gör litt annat ist..   

 men ska snart jobba lite med no, sen ska vi äta och sen har jag bara två lektioner kvar. sen hem till älskling, kns med mimmi sen får vi se   

 sen ikv blir det väl plugga matte ska ha prov i morgon i algebra, kommer nog bra hoppas jag   


iaf nu ska jag jobba vidare,  


jocke, iloveu <3


puuwweess eemma  



  

Av Emma Persson - 16 januari 2010 21:39

sitter just nu hos min moster i soffan med älskling som håller om mig, fikc typ ludde att sova för en halvtimme sen? fatta hur jobbigt det är att vara barnvakt åt ett barn som nästan är två år gammal! han bara skriker och springer runt  

men iaf nu sover han och jag och älskling tittar på en film som heter benchwarmers.

vet inte vad jag ska göra nu iaf, men det blir väl bara och mysa och sen upp tidigt i morgon för att bära granar   skit kul, längtar redan får gå upp tidigt och ska vara i glumslöv nio på morgonen! orkar verkligen nt....


 men iaf, ha det bra och kommentera nuförfan ;)<3



puueewss eemsipemsi..  


  


Av Emma Persson - 11 januari 2010 19:32

andra skoldagen på det första året då ja :)

 den var lite segi början men det gick mkt bättre sen :D<3


sov hos älskling från igår till idag :D<333

 sen skola då, sen hem till älskling och nu e man hos pappa harduschat och nu data ;)

sen har det nt hänt så mkt, :P


 


Frågor till mig, svarar på allt.

 

 

jag svarar på alla era frågor, när jag har fått in tillräckligt lägger jag ut dom och börjar svara:) kvittar om ni inte känner mig eller känner mig.

 

  

Av Emma Persson - 10 januari 2010 18:20

fler än jag som inte gillar rubriker?  så störiga man vet ju inte vad man ska skriva? ;O<3


idag har jag lust och göra en hiss och diss dag :)


  


1. varm choklad och en öppen spis på en kall dag.

 

vem gilllar inte att sitta framför brasan med varm choklad efter en kall dag utomhus? det är ju hur mysigt som helst?! sitt med pojkvännen/flickvännen, familjen? bara mys.

 

2.kolsyrat vatten.

 

nu när man har ätit så mycket mat på julafton och druckit så mycket julmust så är det bra att ta det lite lungt, så då kan man ju sätta sig framför tv eller datan med ett glas kolsyrat vatten. bubblar skönt i munnen preci som cola och finns med oliak smaker.

 

3.låtar med fart i.

 

när man är nere och tråkig måste man bara sitta och lyssna på låtar med fart i, då blir man så peppad och full med fart! man blir så glad, man vill bara springa runt, runt , runt och så vidare.




  



1.SLASKIGT VÄDER !


 säg någon som gillar slask och tråkigt väder? man blir så blöt och våt om fötterna, tråkigt. men nu är det bara och länga till sommaren, efter värmen och springa barfota i det gröna gräset.


2.när man inte får som man vill.


när man vill göra något så fruktansvärt mycket men så kommer någon och säger nej. man liksom bara hallå? jag får väl göra det jag vill? tydligen inte? tänk så vill upp till liseberg ( göteborg), man har alla pengar dit, hem och till mat och så kommer någon och säger nej! man bara hallå? jag klarar ju mig? irriterande...


3.lugna låtar!


lugna låtar kan ju vara bra när man e trött och vill ta det lungt  men nu i detta tråkiga vädret vill man bara ha kul så då letar man upp låtar med fart i! då blir man ju peppad och orkar med skolan osv.



vad tkt ni? bra dåligt? kommentera och så kommer det nog fler gånger ;)<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

skriv vad ni vill :)

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pengar


Ovido - Quiz & Flashcards