emmamichelle

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Emma Persson - 25 december 2009 22:17

 vad ska jag säga? vänskapen som skapades 2009 tar slut när då?

nu? ikväll? i morgon? enligt mig tar den vänskapen aldrig slut! inte ens i himlen.

jag vet inte vem jag ska tacka för den vänskapen vi har. alla minnen vi har?

" har ni knark?  du mosar mig, jag gillar mos? alla brottningsfajter? kramar? pussarna på kinden? luffningarna? vi har en j*vla minnen tillsammans..

jag vill inte förlora den vänskapen mer än något annat? jag vet att jag har förändrats stort och jag vet inte vad jag ska göra åt det? jag mår skit utan dig. när vi bråkar som vi gör nu 24/7 jag hatar det. stor gråter inombords. jag vet inte hur jag ska säga förlåt och försöka få dig att förlåta mig. vi gör nästan allt tillsammans pluggar, gråter, skrattar, shoppar, tränar, ja nästan allt. till och med deppar, hur många bästakompisar sitter och deppar på rasterna i skolan?! vår vänskap är unik, ingen annan kan ha en vänskap som oss? du och jag kan göra världens sjukaste saker, bryr vi oss?! INTE ETT SKIT!? jag vill verkligen inte förlora våran vänskap. du är unik, söt och hoppas min förevigt? du vet att jag inte är så djup på detta men jag gör mitt bästa? vi skulle ju ha en tjejkväll oxå? ansiktmasker, film, kränga? längtar redan. du är min ängel från ovan, min lilla djävul från underjorden. min lilla tomtenisse, min fjortis, min flicka. jag försöker stötta dig och finnas när du behöver mig. jag vet att det inte går så bra men jag gör mitt bästa! jag vill inte att du ska må dåligt! jag mår dåligt när du mår dåligt,jag är glad när du e glad. jag är ledsen när du är ledsen. alla gånger du har tröstat mig, jag har känt mig så trygg i din famn.

det finns ingen som är som du. jag suger som kompis för dig. du får lov och gå ifrån mig, jag kommer svämma över jorden av gråt men du orkar nt mer. jag känner det på mig. så många gånger jag svikit dig och lämnat dig. tagit dig i andra hand? jag vill inte jag märker inte det? min kropp och hjärna är helt borta? precis osm om jag tagit en tablett som raderar allt jag minns och allt jag vill göra. detta har alrig hänt mig inann och jag orkar nt mer. jag sak nog bara isolera mig bort från alla och allt. så jag kommer på vem jag är och vill.  jag ska leta reda på vem igentligen är och vad jag igentligen vill. jag vill ha dig kvar mer än ngt annat! älskling? du är allt för mig. min bästavön är välrdens bästa!  


Jag älskar dig Amelia freja ingela lemström barklid, <3


  


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

skriv vad ni vill :)

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pengar


Ovido - Quiz & Flashcards